Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Το βίντεο της ημέρας (vds)

Αυτή η στήλη θα έχει καθαρά χιουμοριστικό χαρακτήρα. Κάθε φορά θα βλέπουμε μία φάση από έναν αγώνα η οποία σχετίζεται με κάποια γκάφα (κάποιο αυτογκόλ, κάποιον κακό υπολογισμό, κάποια άσχημη αντίδραση κάποιων παικτών).


Και φυσικά οι παίκτες εφόσον έχουν να κάνουν με μπάλα, όλα είναι πιθανά. Ας δούμε όμως το σημερινό βίντεο . . .







Λίγο ή πολύ σε πολλούς παίκτες έχει συμβεί να χάσουν μία μεγάλη ευκαιρία στην διάρκεια ενός αγώνα. Ακόμα και σε όσους παίζουν ποδόσφαιρο στις γειτονιές στήνοντας ως τέρματα τα μπουφάν τους έχει συμβεί.

Έχει συμβεί και σε μένα . . . Είχα πάει για 5χ5 με κάτι φίλους στις Σέρρες όταν ήμουν φοιτητής και ήμουν τερματοφύλακας. Ο χρόνος τελείωνε, ήμασταν πίσω ένα γκολ και ανέβηκα και εγώ ψηλά. Με τα πολλά μου στρώνεται η μπάλα στο δεξί, η εστία ήταν εντελώς άδεια (κάπου στα 6-7 μέτρα σε ευθεία), σουτάρω και φεύγει λίγο άουτ. Έριξα ευθύνη στα παπούτσια μου (που όντως δεν ήταν ποδοσφαιρικά).

Αλλά εντάξει . . . Στο παρακάτω βίντεο η ευκαιρία που χάνεται είναι απίστευτα και ασύλληπτα απίστευτη . . .


Για πείτε . . . Εσείς θυμάστε να έχετε χάσει κάποια τεράστια ευκαιρία για γκολ έστω και σε αγώνες της γειτονιάς ; ; ; 

2 σχόλια:

  1. Πάντα όποτε παίζαμε με φίλους έχανα συνεχώς τέτοιες ευκαιρίες. Μεγαλύτερο χασογκόλη από μένα δε θα βρεις. Έτσι, το γύρισα σταδιακά στο τέρμα όπου πλέον έχω καθιερωθεί.. :) Τέτοιες ευκαιρίες σαν την παραπάνω έχω το παράπονο ότι δεν μου΄εχουν τύχει ποτέ σε αγώνα που βλέπω live.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ πάλι κέντρο άμυνα παίζω , τα γκολ δεν είναι το δυνατό μου σημείο.

    Αυτή η φάση στο βίντεο πάντως , απλά δεν υπάρχει ! Ο τύπος πρέπει να σταματήσει το ποδόσφαιρο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή